::CLICK!::

::Nuffnang adds::

..SEGALA YG KUHADAPI AKAN KU RUNGKAI SATU PERSATU..





Thursday, July 15, 2010

..2 hari lagi..

Assalamualaikum..salam satu malaysia kwn2..=)
tinggal 2 hari lagi nak tamatkan practical kat TM Annex ni..sayu plk rase hati..
sekejap je mase berlalu kan..pejam celik..pejam celik dah masuk 2 bulan lebey saya kat sini..mcm2 pengalaman ade..yg heppy..sedih..pening pun ade..tp semua tu nOrmal la kan bagi saya yg baru nak memasuki alam pekerjaan n mengenal erti hidup bedikari..(^...^)

x  x  x  x  x  x

tp saya sgt2 bersyukur kerana ditempatkan di unit DDN (digital data network) ni..staff semua baik2..
banyak membantu saya dan memberi tunjuk ajar..yg paling syOknye dieOrang suke buat lawak n sekurang2nye xdela rse bOsan sgt kan time kerja tu..kalau nak diikutkan kerja2 kat unit ni langsung xde kene mengena ngn bidang yg saya pelajari mase di u, tp alhamdullilah sikit sebanyak ade jugakla input yg saya perOlehi dr dieOrang ni..sekurng2nya sy tahu ape itu tellabs..ape itu ericsson..n mcm2 lagi la..=)

x  x  x  x  x  x

pagi ni ade jamuan farewell utk saya..teharu plak rase..tp jamuan ni xdela gempak manepOn..tp rase la yang kite dihargai Oleh mereka kan..huhu..kOnyang pulak makan bihun + sambal,kueh lOmpang, kueh gula melaka a.k.a onde2,krim puff n sewaktu dengannya..semuanya sOdap2..=)..even saya akan tamat besOk tapi terpkse diawalkan jamuan ni sbb puan aminah selaku assistant general manager unit ni xde besOk sO diawalkan hari ni..erm..oh ya..sy ade beli cenderahati utk diberikan kpd beberapa staff kt sini..tp x bykla..cukupla buat pn.aminah,en.rahim,pn.rafidah n miss malini je..sbb dieOrang je pon yg banyak bg tunjuk ajar kat saya..=)..tapi sy ingat nak bagi besOk je..sbb esOk kan sy last duk cni..sO malam ni nak hias cantik2..hOyea!

x  x  x  x  x  x 

erm..sedih la plk nak berpisah ngn housemates..baru je kenal 3 minggu tp nak berpisah dah..dulu saya rapat ngn yun n yah..tapi dieOrang dah kene masuk blaja blik..rindu plk kat dieOrang..tp sekurang2nye terubat gak sedih ngan kehadiran lai,sila n asmat..tapi ni sedih plk sbb kene ucap selamat tinggal kat dieOrang lagi..kadang2 selalu terpikir kenapa berjumpa untuk berpisah?huhu..teremOsi plak..sy mmg suke berkawan n mencari kenalan baru..semua Org tahu sy ni jenis banyak cakap..ye saya mmg mengaku..dah mmg itu hObi saya..nak wat cmane kan..tp dgn mlut banyak ni la Org selalu gelak ketawa sbb heppy tau..sy mmg suke menceriakan kawan2 sbb sy selalu sematkan dalam hati sy yg kwn2 ni merupakan saudara yg rapat selepas family kite..sO kalau family kite xde besame ngn kite..kite nak harapkan ngn sape lagi kalau bukan kwn2 kan..tul x?ngehngeh...(^_^)

semalam sempatla begamba ngn dieOrang..tuk dijadikan kenangan yg akan dibawa sampai mati..layanzz..


sila..lien..tini

saya ngn lien bergambO ngn sila yg bujek ayu..hik3

kali ni bergambO ngn lai yg tinggi lampai..

cek mek kelate

lein membuli lai..hak3

saya sayangkan kwn2..hik3


ni je gamba asmat yg ade..ish tutup mate plk..





orang yang menunjukkan kebaikkan kepada anda adalah sahabat yang baik..
orang yang menunjukkan kesalahan anda adalah sahabat yang lebih baik..



(^__________________________^)




p/s: xde gamba ngn asmat..die x satu tempat keje ngn kami tu yg susah nk begambO tu..tp akan diusahakan..(*_^)

No comments:

Post a Comment